Gåbortpresent

En av mina bästa gå-bort-presenter är nybakat bröd invirat i en snygg (ren) kökshandduk (som lämpligtvis även den ingår i presenten). Presenten blir personlig (om du bakat själv vill säga, det funkar ju faktiskt även att köpa brödet (på bageri för allt i världen, plastpåsebröd från Konsum kvalificerar icke som värdig gåbortpresent ;))) och användbar (äta bör man...). Dessutom brukar man få riktigt mycket beröm för att man är sååå duktig och huslig (då ler man lite stolt och låtsas inte om att brödbakning är typ det lättaste man kan göra i köket).


Kommentarer
Postat av: Leila bakar...

oj, vilken kanonbra idé!! den snor jag rakt av! Marthas tyllar funkar utmärkt till att spritsa, storleken är inte så viktig....det är bara att öva, så har jag lärt mig. =)

2009-03-12 @ 22:04:27
URL: http://leilabakar.blogg.se/
Postat av: Lena

Superbra ideé, det ska jag komma ihåg nästa gång jag ska bort. Jättefin blogg du har!

2009-03-13 @ 21:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0